Gama-hidroxibutirat Probleme de sanatate

Acum o luna de zile am fost plecat in marea britanie si in acea casa am avut niste probleme cu cineva , cred ca mia pus ceva in apa ca dupa ce am baut am inceput sa am atacuri de panica si emotii foarte mari dupa cateva ore am avut dureri de cap transpiram pe partea stanga a capului nu outeam sa dorm stateam treaz , si de atunci parca nu mai sunt eu ma tot confrunt cu chestia asta am facut controalepeate controale , pielea mia ingalbenit dar nu tare uneori imi revin uneori iat o am asa galbena simt un gust sarat in gura uneori si am o tinere de tampla si de cap mu mai stiu ce sa fac ..... va rog mult sa ma ajutati daca credeti ca este acest drog va rog mult

de Utilizator47521


0 Răspunsuri


Răspuns

2500 Caractere rămase Formatați textul folosind: # Heading, **bold**, _italic_. Codul HTML nu este permis.
Dacă postați acest răspuns, sunteți de acord cu TOS și Politica de confidențialitate.
• Respectați-vă confidențialitatea și confidențialitatea altor persoane, nu postați numele complet sau informațiile de contact.
• Răspunsurile necorespunzătoare vor fi șterse.
Răspunsuri: 0



Întrebări înrudite